Nieuws

Auto slaat over de kop op de Van Limburg Stirumstraat in Hoogeveen

Maandagochtend is een auto over de kop geslagen op de Van Limburg Stirumstraat in Hoogeveen.

Hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren, is niet bekend. De brandweer moest erbij aan te pas komen om de bijrijdster uit de auto te halen. De bestuurder van de auto wist zelf uit de auto te komen.

Vorige week vond er ook al een incident plaats op de Van Limburg Stirumstraat, toen een fietser gewond raakte die werd geschept door een auto.