Reclamebureau FIZZ Digital Agency vertrekt naar Zwolle

Reclamebureau FIZZ Digital Agency heeft een nieuw kantoor in Zwolle. Daar gaat het op één afdeling huizen met de andere bedrijven die tot dezelfde groep behoren. Daarmee wil FIZZ sneller reageren op vragen van klanten.

FIZZ werkt in 1998 opgericht door Michiel ten Brink. Het marketing en communicatiebureau gaat sinds 2016 door het leven als FIZZ Digital Agency. In 2015 kwam daar de tak Digineers bij, dat speciaal gericht is op het coderen van websites. In 2018 werd Fennart uit Steenwijk overgenomen, twee jaar later nam Ten Brink het contentbureau The Post uit Zwolle over. Samen met Ten Brink Uitgevers, ook van de familie, groeit het uit tot een grote groep bedrijven van zestig medewerkers. Alle activiteiten komen nu in één pand: samen de 14e verdieping van de IJsseltoren in Zwolle.

Daardoor kunnen alle talenten nu beter samenwerken, denkt directeur Michiel ten Brink. “Een specifiek merk- of content vraagstuk bedienen we optimaal door de juiste specialismen van de verschillende labels bij elkaar te brengen. We geloven in nauwe samenwerking van verschillende talenten, zodat we een stevig en consistent merk- en marketingverhaal voor opdrachtgevers creëren.”

De bureaus blijven met hun eigen expertise zelfstandig actief, maar nu allemaal vanuit dezelfde hoofdlocatie in Zwolle. “Hierdoor kunnen we nog sneller reageren op klantvragen en het juiste team samenstellen”, aldus ten Brink.

Vanuit Zwolle groeien de labels van SIXD’, The Post, FIZZ, Ten Brink Uitgevers en Digineers samen verder. Daarnaast blijven ze actief in Meppel en Amsterdam.