Zonnebloem start nieuwe landelijke campagne
Veel Nederlanders zijn sociaal geïsoleerd als gevolg van hun lichamelijke beperking. Een groot probleem, dat door de samenleving vaak niet wordt gezien. Daarom lanceert de Zonnebloem vandaag een bewustwordingscampagne die dit zichtbaar en invoelbaar maakt. Waarin bovendien de ambitie en de rol van de organisatie duidelijk wordt gemaakt: ‘Wij laten ze niet zitten’. De Zonnebloem is er voor alle mensen die door een lichamelijke beperking sociaal geïsoleerd zijn. Namens de Zonnebloem zijn duizenden vrijwilligers iedere dag actief
Juist om sociale en recreatieve activiteiten te organiseren en begeleiden. De organisatie staat voor een grote uitdaging. De toenemende vergrijzing en een steeds verder terugtredende overheid, zet de sociale en recreatieve zorg, en aandacht onder zware druk. Een lichamelijke beperking leidt bij veel mensen tot sociaal isolement. De vrijwilligers van de Zonnebloem laten hen niet zitten. Jij toch ook niet? De commercial is vanaf 17 augustus gedurende 3 weken te zien in de reclameblokken van STER, Talpa en de regionale omroepen.
Foto Zonnebloem