Vlam in de pan in Meppel

Dinsdagmiddag kwam er een melding van een woningbrand. Het betrof een flat, aan de Van Ewijcksingel in Meppel. Tijdens het koken was er vlam in de pan ontstaan. De brand was al gedoofd, toen de brandweer ter plaatse was. Er was sprake van lichte rookontwikkeling en de brandweer moest met een hogedrukventilator de rook uit het huis blazen. Na een aantal metingen van de brandweer en na controle door ambulancepersoneel kon de bewoonster weer terug naar binnen.

Foto: Arjan Tien – www.112Fotografiemedia.nl